Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 września 2016

Wygrana paczuszka kosmetyków - unboxing i pierwsze spostrzeżenia

Witajcie :)

Jakiś czas temu na blogu Magdy www.takiemojeoderwanie.pl w urodzinowym rozdaniu udało mi się wygrać pudło kosmetyków, co sprawiło mi ogromną radość :) . Pisałam o tym na blogowym fanpage na Facebooku i kilka osób chciało abym dokładniej opisała zawartość paczuszki, więc zapraszam na mały unboxing w zdjęciach :D . Z góry przepraszam za jakość, jeśli chodzi o pierwsze zdjęcia to robione były one na szybko ;) ,


Paczuszka była dobrze zabezpieczona. Każda "warstwa" produktów oddzielona była zabezpieczającym  materiałem.

Tak wszystko wyglądało po wyjęciu z pudełka :D


A tak po ponownym włożeniu :P



W skład paczuszki wchodziły następujące produkty:

  • Perfumowany krem do ciała Perfecta Miss Marine 
  • Antycellulitowe serum Eveline
  • Teksturujący spray do włosów Schwarzkopf  Sea Salt Beach Look
  • Żel peelingujący do ciała AA Soczysty Aloes
  • Krem do oczyszczania twarzy Nivea
  • Krem do twarzy Perfecta Dekoder genów młodości 
  • Żel pod prysznic, balsam i mgiełka kokos i karambola Avon Naturals
  • Maska do włosów jasnych Laboratorium Pilomax 
  • Krem z filtrem 30 UVA  Etre Belle - Sun Care 
  • Tonujący krem ultranawilżający Oillan Balance 
  • Kremowy żel pod prysznic Malina & Trawa Cytrynowa Balea
  • 3 kroki do pielęgnacji ust Holika Holika Golden Monkey 
  • Woda różana do twarzy Avon
  • Antyperspinant Rexona
  • Demakijaż bez wody Glov
  • Kokosowy olejek do kąpieli Marion SPA 
  • Nawilżająca pomadka do ust Bielenda
  • Pojemnik na waciki kosmetyczne


Większej części produktów zrobiłam osobne zdjęcia, kilka z nich oddałam mamie i zapomniałam zabrać na sesyjkę, a niektórych zdjęć nie wstawiłam bo aparat nie chciał współpracować (niestety niektóre z tych wstawionych tez są słabszej jakości) :/. Nie mam jeszcze o większości nich opinii, muszą czekać na swoją kolej, ponieważ mam za dużo otwartych kosmetyków i chcę je najpierw zużyć :) .



Żel peelingujący Soczysty Aloes AA



Glov-demakijaż bez wody - jest to malutka rękawiczka na palec :D . Wystarczy ją namoczyć, żeby móc usunąć makijaż. Później należy ją wyprać przy użyciu mydła i wysuszyć. To fajne rozwiązanie np. na imprezę gdy rozmaże nam się tusz itp. ;)


Holika Holika Golden Monkey - 3 kroki pielęgnacji ust.


Żel do mycia twarzy Nivea 


Tonujący krem ultranawilżający Oillan Balance - ma raczej słabe krycie, odcień średni ale pasuje do mojej cery. Użyłam póki co tylko raz z ciekawości i to tylko do kościoła, więc trudno mi o nim coś więcej powiedzieć ;) .


Kokosowy olejek do kąpieli Marion - miałam taki wcześniej, był całkiem fajny i delikatnie natłuszczał ;)



Perfumowany krem do ciała Perfecta Miss Marine - ładnie pachnie, ale czeka na swoją kolej ;) 


Krem z filtrem Etre Belle - ma bardzo poręczne malutkie opakowanie.:) . Dość lekka konsystencja sprawia, że szybko się wchłania.

Antyperspirant w kulce Rexona


Woda różana Avon - póki co używam poprzedniej buteleczki, ale lubimy się :) . Przyjemnie odświeża  i łagodzi skórę po demakijażu.





Ochronna pomadka do ust Bielenda - otwarłam tylko do zrobienia zdjęcia, bo tego typu produktów mam sporo póki co. Nie ma konkretnego zapachu, jest bezbarwna. Na pewno sprawdzi się w zimie na spierzchnięte usta. Ma kształt standardowej szminki, więc będzie wygodna w aplikacji ;).



Pojemnik na płatki kosmetyczne już mi służy i nie muszę się męczyć za każdym razem z ich wyjmowaniem z opakowania ;) . Ma na boku niewielki otwór przez który łatwo wyjąć płatek :) .



Ta wygrana przyprawiła mi dużo radości i znacznie powiększyła moje zasoby kosmetyczne, zwłaszcza jeśli chodzi o pielęgnację.  Jak na razie produkty czekają na swoją kolej w pudełku, nawet za bardzo nie mam ich gdzie trzymać :D . Być może któreś z nich doczekają się recenzji na blogu. Ciekawią Was poszczególne kosmetyki? A może mieliście już z jakimiś z nich do czynienia? Czekam na komentarze ;).

A Magdzie chciałam jeszcze raz baaardzo podziękować :D

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .