Szukaj na tym blogu

sobota, 10 września 2016

"Opróżniamy nasze kosmetyczki" #6 Kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp

Witajcie :) .

W końcu mam chwilę by spokojnie usiąść i napisać ten post. Oczywiście będzie on o produktach do pielęgnacji dłoni i stóp :) . 



Tego rodzaju produktów jest najmniej w moich zbiorach. A to dlatego, że chwilowo mam sporo kosmetyków i chcę je skończyć, więc np. kremów, balsamów, peelingów do ciała używam również do stóp ;) .




Krem do rąk India Cosmetics już opisywałam tutaj , więc mogę się jedynie powtórzyć ;) . Jest on wydajny, do nakremowania obu dłoni wystarczy niewielka jego ilość. Szybko się wchłania, ma delikatny, dość neutralny zapach oraz przede wszystkim dobrze nawilża skórę dłoni. Nie mam się czego przyczepić :) .




Aksamitny krem do twarzy, rąk i ciała Nutra Effects od Avon opisywałam już przy poprzednich częściach wyzywania, ponieważ jest on wielofunkcyjny ;) . Najczęściej używam go do nawilżania moich spękanych pięt. Bardzo dobrze je natłuszcza, chociaż wchłanianie chwilkę trwa. Nie ma konkretnego zapachu. Uważam że jest bardzo dobry dla partii potrzebujących lepszego nawilżenia.


Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands często towarzyszy mi w torebce. Jest on bardzo wodnisty. Wolałabym, żeby miał zamknięcie na klik, aby móc go zamknąć od razu po wyciśnięciu. Daje przyjemne uczucie chłodzenia. Wchłania się błyskawicznie. Nie zauważyłam, aby wysuszał. Średnio oczyszcza. Ogólnie jest ok ;) .




Jedyny mój produkt typowo do stóp (a także nóg) to Ożywczy żel do stóp z miętą pieprzową od Avon. Ma on niebieskawy kolor, co bardzo fajnie wygląda. Przyjemnie chłodzi zmęczone stopy. Jest dość gęsty, przyjemnie pachnie miętą. Szybko się wchłania. Nie jest drogi. Bardzo fajny produkt, zwłaszcza na cieplejsze dni.




Jak widzicie moja pielęgnacja dłoni i stóp jest bardzo uboga, a jak jest z tym u Was? Czy tak samo jak ja często zapominacie o tych jakże ważnych częściach  ciała? Czekam na Wasze komentarze ;) . 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .