Szukaj na tym blogu

sobota, 3 września 2016

"Opróżniamy nasze kosmetyczki" #5 Ulubione perfumy

Witajcie :)

W dzisiejszym poście związanym z wyzwaniem Trusted Cosmetics przeczytacie co nieco o moich perfumach. Zapraszam serdecznie :)








Według mnie jest ich dość sporo, chociaż bywało więcej. Te, które niezupełnie mi odpowiadały lub mi się znudziły oddałam mamie, bo nie chciałam aby stały niepotrzebnie. Aktualnie tak prezentuje się moja kolekcja zapachów:


wyzwanie Trusted Cosmetics


Głównie znajdują się tutaj produkty Avon'u. Lubię ich perfumy, a równocześnie jestem konsultantką więc od czasu do czasu dostaję jakieś za większe zamówienia. Jest też kilka zapachów innych firm ;) . Większość z nich opiszę krótko poniżej.




Nie wiem, czy mgiełki do ciała powinnam tu zaliczać, ale mają podobne zastosowanie jak perfumy, więc myślę, że mogę je Wam pokazać ;) . Mam trzy mgiełki z Avonu, których niestety rzadko używam, bo o nich zapominam i ogólnie wolę zwykłe perfumy... Dwie są z serii Naturals, jedna jest o zapachu jaśminu a druga pachnie różową stokrotką i sycylijską cytryną. Trzecia ma taki sam zapach jak perfumy Célèbre . Z reguły nie są zbyt trwałe, ale przyjemnie odświeżają. Nie lubię tego, że zaraz po psiknięciu mocno czuć alkohol, ale da się przeżyć :) .



Glantier nr 405 to odpowiednik Jennifer Lopez Glow. Perfumy pachną ślicznie,delikatnie, są wyczuwalne i trwałe. Należą do kwiatowej grupy zapachowej, tylko tyle napisane jest na stronie firmy. Według tego, co wyczytałam w opisach wody Jennifer Lopez Glow zapach zbudowany jest następująco:

Głowa

grejpfrut, kwiat pomarańczy, neroli

Serce

tuberoza, jaśmin, róża

Podstawa

wanilia, bursztyn, piżmo, drzewo sandałowe, korzeń kosaćca




Urocze perfumy "usta" to tak na prawdę zapach My Kisses Pink. Uwagę zdecydowanie przyciąga flakonik w kształcie ust. Mieści on aż 100 ml produktu. Zapach jest dość słodki, ale przyjemny. Nie utrzymuje się bardzo długo, ale ogólnie jest ok.

Nuty zapachowe:

Głowa
yuzu, granat 
Serce
lotos, magnolia, piwonia 
Podstawa
piżmo, mahoń, ambra  






Spray/mgiełkę Playboy Generation mam od kilku dni (dostałam go w wymianie kosmetycznej) więc jeszcze za wiele o nim nie powiem. Jest to fajny, energetyczny zapach kwiatowo-owocowy. W sam raz na lato :) .

Głowa
wiśnia, różowy pieprz i mandarynka
Serce
jaśmin, fiołek i malina
Podstawa
cedr, drzewo sandałowe i piżmo





Cherish od Avon to przyjemny, kobiecy zapach.  Należy do kategorii kwiatowo-owocowo-drzewnej. Mi przypadł do gustu. Jest średnio trwały, ale ujdzie ;) . Jest słodkawy, ale nie duszący.

Nuty zapachowe:

kwiaty wiśni, piżmo, kremowe drewno sandałowe




Kolejny zapach Avon'u , Instinct . Jest dość elegancki, przyjemny. Lekko jakby orientalny. Dobrze wyczuwalny i całkiem trwały. Należy do kategorii kwiatowo-owocowo-drzewnej.

Nuty zapachowe:

karambola, kamelia, drzewo sandałowe





Our Story to nieco słodsza, ale nie przesadzona propozycja Avon'u. Myślę, że nie każdemu przypadnie do gustu. Bardziej pasuje na jesień, zimę. Trwałość całkiem ok.

Nuty zapachowe:

śliwka, kwiat magnolia, drewno kaszmirowe 





Perfumy Aqua od Avon'u wydają się być troszkę nijakie, ale przyciągają ciekawym flakonikiem. Są raczej rześkie, ozonowo-kwiatowe. Nadają się na lato, nie są słodkie.

Nuty zapachowe:

lotos, gruszka, drzewo tropikalne, piżmo





Sensuelle z Avon'u to zmysłowy, świeży, lekko pudrowy zapach. Nie jest zbyt wyrazisty, trwałością nie powala. Ma poręczny, matowy flakonik o bardzo ładnym (?) kształcie. Mi Sensuelle się podoba, nie wiem jak innym ;) .

Nuty zapachowe:

bergamotka, gardenia tahitańska, drewno kaszmirowe 






Parisian Chic posiadam w wersji miniaturowej, bez atomizera. Jest dość elegancki, słodki, ale nie duszący. Mimo to lepiej używać go w chłodniejsze miesiące, bo w upały może mdlić...

Nuty zapachowe:

jeżyny, jaśmin, drzewo sandałowe





A na zakończenie - moje dwie roletki do torebki :) . Mieszczą się wszędzie. Posiadam zapachy Pur Blanca i Perceive z Avon'u. Oba te zapachy bardzo lubię.

Perceive  to bardzo kobiecy zapach. Jest świeży, kwiatowy i nienachalny. Utrzymuje się do kilku godzin. Bardzo lubię do niego wracać, ma w sobie to coś. Jest świetny na wiosnę i lato.

Nuty zapachowe:

frezja, gardenia, biały pieprz, gruszka, goździk, śliwka damasceńska, orchidea waniliowa, piżmo, drzewo sandałowe


Pur Blanca ma świeży i lekki zapach, jest jednak mniej zniewalająca niż Perceive. Nadaje się niemal dla każdego. To dobry zapach na lato. To dość neutralne, ale przyjemne perfumy :) .












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .