Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

"Opróżniamy nasze kosmetyczki" #1 Co zawiera moja kosmetyczka?



Jak już Was informowałam, wzięłam udział w wyzwaniu "Opróżniamy nasze kosmetyczki" organizowanym przez Trusted Cosmetics. Dzisiaj mam zamiar przedstawić, co zawiera moja kosmetyczka, a raczej kosmetyczki :D .



Na pierwszy rzut idą dwie kosmetyczki z produktami do makijażu.


W jednej z nich przechowuję kosmetyki sypkie jak pudry, cienie a w drugiej pozostałe.
Wydaje mi się, że jak na blogerkę kosmetyczną, to nie jest tego aż tak dużo. Inaczej twierdzą oczywiście moi bliscy ;). 

Posiadam tylko jeden podkład - matujący firmy Soraya. Wystarcza mi też jeden tusz do rzęs. Cieni do powiek nie mam dużo, bo jedną paletkę nude i kilka mniejszych, pojedynczych. Pudry mam dwa, oba z Avon'u, jeden korektor i jedną kredkę (niedawno skończyła mi się poprzednia) . Poza tym rozświetlacz Wibo, róż Pierre Rene i bronzer z rozświetlaczem od Miss Sporty. Najwięcej mam produktów do ust. Ciągle dokupuję nowe błyszczyki, a większość szminek wygrałam lub kupiłam w promocji ;) . Do tego wszystkiego oczywiście zwykły zestaw pędzli. 
Oczywiście to nie wszystkie moje kosmetyki do makijażu. Znalazłabym jeszcze kilka rzeczy w torebkach albo "pożyczonych" przez mamę :D .



Kolejna, malutka kosmetyczka zawiera zapas próbek, które powoli staram się zużywać. Może któraś skusi mnie na zakup produktu? Kto wie... :) 


Nie wiem nawet, ile tych próbeczek jest, ale na każdą przyjdzie kolej. Przyznam się, że niektórych aż szkoda mi zużywać :D . Jeśli o samą kosmetyczkę chodzi, to została ona kupiona w H&M kilka lat temu.



A na koniec "skromna" kolekcja lakierów do paznokci...


A także inne produkty "paznokciowe". Trzymam to wszystko w pudełeczku z boxa kosmetycznego, ale mam w planach zakup dla nich nowego mieszkanka bo to już pęka w szwach :) . Nawet nie próbowałam liczyć, ile tego jest. Nie robię hybryd ani paznokci żelowych, wolę mieć możliwość zmieniania kolorów kiedy chcę i jak chcę :) . Poza lakierami znaleźć tu można zmywacz do paznokci, odżywkę, pilniczki i ozdoby oraz zmywacz w chusteczce, który nieraz służy mi kilka razy :) .



Na dzisiaj to już wszystko (chociaż mogło być tego więcej ;) ) Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam tym postem... W kolejnym tygodniu napiszę kolejny dotyczący wyzwania, oczywiście zgodnie z harmonogramem :) .


Jak już pisałam, wyzwanie organizuje 




Życzę Wam dobrego pierwszego tygodnia sierpnia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .