Szukaj na tym blogu

sobota, 30 lipca 2016

Wyzwanie Trusted Cosmetics "Opróżniamy nasze kosmetyczki"

Witajcie późnym wieczorem :) .
Chciałam Was poinformować, że postanowiłam dołączyć do wyzwania dla blogerek urodowych "Opróżniamy nasze kosmetyczki" organizowanego przez redakcję Trusted Cosmetics.




Wyzwanie to rozpoczyna się 31 lipca i trwać będzie sześś tygodni. Co tydzień na blogach zgłoszonych 

blogerek poruszane będą kolejne tematy - kategorie:

















Mam nadzieję, że wytrwam w tym wyzwaniu do końca :) . Nawet jeśli nie, to nic nie tracę. Więcej o akcji przeczytacie tutaj :


Ktoś z Was również bierze udział w tym wyzwaniu? Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić i wspierać nawzajem :D .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .