Szukaj na tym blogu

wtorek, 12 stycznia 2016

Co się działo w grudniu....

Witam Was moi kochani!
Dzisiaj dowiecie się, co ciekawego działo się w grudniu, zobaczycie również kilka zdjęć. Miałam dodać post już daawno temu, ale niestety miałam popsuty komputer a później brakło internetu. Złośliwość rzeczy martwych, ech...

Pod koniec listopada na DressCloud ruszyła świąteczna edycja akcji  "List do Clouder", w której brałam udział.. Takim właśnie sposobem, na samym początku grudnia dostałam nie tyle list, co paczkę od mojej pary. Znalazłam w niej duużo cudowności :) Nie będę się póki co rozpisywać na temat zawartości,wszystko można zauważyć na tych zdjęciach:








Zobaczcie, jaka ładna pogoda była 17. grudnia :) Miałam wtedy skrócone zajęcia i w drodze cyknęłam kilka fotek:









Dzień później w celu oddania książki do biblioteki poszłam do SOKu, gdzie odbywał się świąteczny kiermasz rękodzieła. Na zdjęciach widzicie wytwory pewnej Pani, której nazwiska niestety nie znam. Jedyne, co usłyszałam pytając o namiary to Agroturystyka Mrowisko w Suchorzowie. Fajne cudeńka robi, nie? ;)











Poniższe zdjęcia przedstawiają ozdoby wykonane przez panią Urszulę Rębisz (facebook):







Jestem naprawdę pełna podziwu, ile pracy trzeba włożyć, aby takie cuda wyczarować...


A tak wyglądała (tak, jest już rozebrana) nasza choinka( sorry za jakość... )



A oto najstarsze, i jedyne szklane bańki, jakie można było na niej zobaczyć. Kojarzą mi się z dzieciństwem, choć dawniej było ich wiele więcej:


















A w Święta oczywiście  odwiedziny ;) Na zdjęciu synek kuzynki, Nikoś. Wybaczcie jakość zdjęcia, ale nie chciałam młodemu świecić po oczach kiedy się budził ;)





Choinki w szkołach i na mieście prezentują się tak:





Miałam dodać filmik z Sylwestra z fajerwerkami, ale musiałabym go dość okroić, tj powycinać niektóre momenty i go wyciszyć. Dzisiaj możecie sobie popatrzeć na moje pazurki w ostatni dzień tamtego roku:




Na dzisiaj to tyle, ale wkrótce postaram się coś naskrobać o zakupach grudniowych.

Tymczasem pragnę Wam wszystkim życzyć wszystkiego co najlepsze w Roku 2016!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .