Szukaj na tym blogu

piątek, 25 grudnia 2015

Święta !

Witajcie Kochani :)


Nareszcie długo oczekiwane Święta. Z tej okazji życzę Wam, aby były one wesołe i spędzone w gronie najbliższych, pełne radości i miłości. Niech Sylwester
 będzie udany, a nadchodzący Nowy Rok  przyniesie wiele zdrowia i szczęścia 
oraz spełnienia marzeń. No i przede wszystkim uśmiechu Wam życzę,
 bo to bardzo ważne.


Chciałam coś tu naskrobać wcześniej, ale wiadomo, jak to jest w święta. Mam czas dopiero teraz, kiedy wszystko jest już ogarnięte w domu. Mamy pełną lodówkę jedzenia, mnóstwo tego zostało z Wigilii. A brzuchy i tak pełne... ;)Nie pokażę teraz mojej choinki, bo właśnie sobie uświadomiłam, że jestem na Chrome a tu mi zdjęcia nie wchodzą :/  W takim razie jeśli znajdę chwilkę jutro bądź pojutrze to Wam zdam relację fotograficzną przez Firefoxa ;) Oczywiście nie obyło się bez prezentów, którymi też się pochwalę. A co Wy dostałyście? Jak Wam mijają Święta? Pochwalcie się w komentarzach :)







PS: Zawiesiłam rozdanie, ponieważ było mało chętnych, a przedłużać nie będę, bo po co komu np ozdoby świąteczne po świętach? Ale obiecuję, że po Nowym Roku zorganizuję nowe rozdanie , i postaram się, żeby mogło się odbyć do końca.        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .