Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 grudnia 2016

List do Świętego Mikołaja, czyli moja wish lista (Blogmas 2016)

Drogi Święty Mikołaju !

Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami, więc czas napisać do Ciebie list. Bo kto powiedział, że mogą to robić tylko małe i grzeczne dzieci? W końcu każdy z nas ma jakieś marzenia, trudniejsze lub łatwiejsze do spełnienia.  Mi także po głowie chodzi kilka rzeczy, które chciałabym otrzymać, nie licząc oczywiście zdrowia, szczęścia, i innych ważnych niematerialnych wartości. Jednak mój Drogi Święty, miej proszę na uwadze przede wszystkim ludzi najbardziej potrzebujących, których nie stać nawet na kawałek chleba. Oni najbardziej Cię potrzebują, i możesz być pewny, że będą zadowoleni z każdego, nawet najmniejszego prezentu.

Moja "lista życzeń" jest dość długa, ale nie nalegam na otrzymanie każdej z tych rzeczy. Będę bardzo wdzięczna nawet za jedną z nich :) . 


1. Moja wymarzona od pewnego czasu czekoladowa paletka MUR. Różowa ma najbardziej odpowiadające mi kolory, ale z innej również bym się cieszyła :) .
Znaleziony obraz
Źródło: Minti Shop 





2. Jeden z bardziej przyziemnych elementów listy to szal w kratę przypominający koc. Ostatnio bardzo modny, wielofunkcyjny i ciepły :) .

szal prostokątny w kratę
Źródło: txm24.pl


3. Moje największe chciejstwo i potrzeba w ostatnim czasie to nowy telefon, bo mój się zepsuł. Zdjęcie przykładowe. Najlepiej żeby miał dobry aparat z tyłu i z przodu, Android, przekątną minimum 5 cali i najlepiej 4-rdzeniowy procesor. Niestety taki zakup jest nie na moją kieszeń...

Huawei Honor 4X - smartfon, który ma pracować aż 3 doby na jednym ładowaniu
Źródło: www.komputerswiat.pl



4. Marzy mi się też matowa pomadka Golden Rose, w kolorze zbliżonym do tego na zdjęciu. Ciągle mi szkoda kasy na jej zakup, mimo że nie jest droga, a ciekawi mnie czy faktycznie jest taka świetna jak opowiadają.
Velvet Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust - Golden Rose
Źródło: goldenrose.pl



5. Mój wiekowy plecak potrzebuje następcy :D . Ale takiego ładnego ;) . Bo jakby nie było, książki do szkoły najlepiej nosi się w plecaku. Chociaż taka większa torba też by się przydała...
 PLECAK 1624N VINTAGE
Źródło: www.globtroter.waw.pl



6. Przydałby mi się jakiś fajny zestaw narzędzi do wykonywania makijażu, a także gąbeczka do podkładu. Na przykład coś takiego:


Źródło: aliexpress.com


Źródło: aliexpress.com


Źródło: beautyblender.net.pl



7. Bardzo mi się podobają kolorowe kubki termiczne z Primarka. Szkoda tylko, że tego sklepu u nas nie ma.

Enlarged photo
Źródłowww.primark.com




8. Chętnie wzbogaciłabym swoją wiedzę na temat makijażu dzięki książce RLM.

Źródło: www.empik.com


9. Marzy mi się też wielki zestaw do tworzenia biżuterii, na przykład taki:

PAKIET STARTOWY DO TWORZENIA BIZUTERII 3200 EL.
Źródło: www.marmon.com.pl

10. Po raz kolejny chciałabym mieć coś, co jest u nas niedostępne. Pragnę przetestować różne produkty Balea.

Balea Über die Marke
Źródło:  www.dm.de


11. O tym produkcie słyszałam bardzo różne opinie, ale mimo to chciałabym sprawdzić jego działanie na moich włosach, które bardzo ciężko się rozczesują. Może TT ułatwiłby sprawę?
Źródło: sklep.tangle-teezer.pl


To taka większa część rzeczy, które bardzo bym chciała dostać. A jeśli Drogi Mikołaju nie starczy Ci funduszy na takie zachcianki, będę szczęśliwa także z drobnych gadżetów jak kubek, kolorowe skarpetki, różnego rodzaju ozdoby, kosmetyki i dodatki. Z niecierpliwością czekam na Twoją odpowiedź w postaci prezentów pod choinką. 
Buziaki :* .

Jowita 








A Wy, drodzy Czytelnicy, napisaliście już swoje listy do Świętego Mikołaja? Co się znalazło wśród Waszych życzeń? 
Pamiętajcie, że każdy z nas może również zostać Świętym Mikołajem i kogoś obdarować. Mam na myśli głównie osoby potrzebujące. Wystarczy np dołączyć się do Szlachetnej paczki albo innej podobnej akcji. Ale miejcie na uwadze, że Mikołajem warto być przez cały rok, nie tylko w grudniu :) . A jak? Chociażby przez swoje czyny ;) . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .