Szukaj na tym blogu

piątek, 19 sierpnia 2016

Wyniki Wakacyjnego Konkursu !

W końcu udało mi się przydzielić nagrody . Gdybym mogła, nagrodziłabym więcej osób, ale niestety mamy tylko tyle nagród. Wspominałam też o tym, że przy wyłanianiu zwycięzców będę patrzeć na aktywność, co musiałam robić w niektórych przypadkach. 







Przechodząc do sedna, zwycięzcami konkursu są następujące osoby :





Iwona Kocot



wygrywa nagrodę od Colorful Life








Renata Kamil Snoch


wygrywają nagrodę w postaci bransoletek od Art Petronella - Czyli MAMA Kreatywna 







Anna Wajda


wygrywa nagrodę w postaci kolczyków od Art Petronella - Czyli MAMA Kreatywna 





Iza Szewczyk


wygrywa nagrodę od Porady Mamy Kasi 






Anna Burzyńska



wygrywa nagrodę od Z miłości do 




Agata Wierzgacz 


wygrywa nagrodę od Testuję, sponsoruję i recenzuję :)





Zwycięzcom serdecznie gratuluję i proszę o szybkie zgłoszenie się do sponsorów (nie zapomnijcie podziękować) . Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie. Nie smućcie się, jeżeli nie wygraliście. Z pewnością będzie jeszcze wiele okazji do zgarnięcia nagród ;) . Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej, nie tylko dla samego konkursu... Pozdrawiam :) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .