Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 lipca 2016

Wyniki Konkursu Urodzinowego




Cóż mam napisać... W konkursie udział wzięło malutko osób. Myślałam, że będzie troszkę więcej chętnych. Jedna osoba wysłała zgłoszenie po czasie, niestety nie mogłam jej wziąć pod uwagę. Mimo to chciałam wszystkim bardzo podziękować za urodzinowe życzenia, mam nadzieję, że się spełnią :)

Przechodząc do sedna, zwyciężczynią jest:



Agata Wierzgacz




Gratuluję ! Pozostałym osobom dziękuję za udział i wszystkich, którzy wysłali zgłoszenia w odpowiednim czasie proszę o podanie swoich adresów w wiadomości na Facebooku albo mailowo na jowita1107@gmail.com . Postaram się Wam przesłać drobniutkie upominki, jednak mam sporo do wysłania w najbliższym czasie wiec będziecie musieli troszkę poczekać ;). Było Was malutko, więc nie chcę, aby ktoś został bez żadnej nagrody...

Na kontakt macie 5 dni ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .