Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 lipca 2016

Moje twory - biżuteria handmade


Witajcie Kochani :D .

Jak pewnie część z Was wie (Ci, którzy śledzą blogowego Facebooka), niedawno zaczęłam tworzyć ręcznie biżuterię. Głównie skupiam się na kolczykach oraz bransoletkach. W tym poście pokażę Wam część tego, co w ostatnim czasie udało mi się zrobić. Obecnie przygotowuję się do dożynek, gdzie prawdopodobnie będę miała skromne stoisko. 
Miłego oglądania :) .






















I jak Wam się podobają? Myślę, że na początek nie jest źle. Niektóre zdjęcia robiłam zbiorowo, bo miałam mało pamięci w telefonie.

Jeżeli komuś z Was marzy się któraś z tych rzeczy (lub podobna) dajcie znać, możemy się dogadać :D .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .