Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 września 2015

Powrót do bloga

Postanowiłam wrócić do bloga :) Strasznie mało tu pisałam i nigdy nie miałam czasu ani weny. Teraz postanawiam że będę częściej dodawać posty. Głównie będę pisać o kosmetykach itp. Ostatnio moim hobby stało się kolekcjonerstwo, czyli zbieranie różnych darmowych gadżetów które można dostać od firm i urzędów. Pochwalę się Wam kilkoma z nich.
Tutaj widzicie upominek od miasta Jawor. Znalazły się tu pocztówki, zakładka, trzy magnesy i ulotki.
Dostałam też czasopismo "Czas na wnętrze", starter do Plusha oraz próbki od Yves Rocher.
A tutaj jak widzicie próbka płynu do płukania Lenor, którą zamówiłam na stronie EverydayMe. Na dniach postaram się dodać jakiś post :D Tym razem dotyczący kosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .