Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 września 2015

Cześć Wam już w poniedziałek !

I rano znowu trzeba będzie wstać :/  Ja się wyśpię trochę dłużej bo  nie idę do szkoły, tylko do lekarza na kontrolę :) 
Mam przygotowane zdjęcia kosmetyków na dwa posty, ale mam problem z wgraniem ich na komputer z telefonu, więc trzeba jeszcze trochę poczekać...

Dzisiaj chciałabym polecić Wam stronę Dress Cloud , na której dodaje się zdjęcia i zbiera kryształki, które można wymienić na nagrody :D 
Poniżej widzicie kilka zdjęć które dodałam już na DC:





Jeśli macie już konto na Dress Cloud, piszcie w komentarzach swoje nicki, chętnie Was odwiedzę :)

A tymczasem się z Wami żegnam, myślę że za kilka dni coś napiszę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .