Szukaj na tym blogu

sobota, 4 czerwca 2016

Haul - Maj

Cześć wszystkim ;)

W końcu mam naprawiony komputer. W związku z tym jestem w trakcie organizowania rozdania dla Was ;) .  Jeśli znajdzie się jeszcze ktoś chętny do zasponsorowania czegoś (mile widziane nagrody różnego rodzaju) to proszę o kontakt :) .

Dzisiaj zapraszam na krótki haul z maja. Nie ma tu oczywiście wszystkiego :)








Wymiana na DressCloud 


Wymiana "prywatna" na Facebooku




Wygrana w rozdaniu u Porady Mamy Kasi (sponsor Kobieta Nieidealna )


Wygrana w konkursie urodzinowym u Podróże Dwóch Włóczykijów/ Two Gadabout's Journeys  (sponsor tkaninydrukowane.pl  a naklejki od organizatora) 


I mój kot dostał coś dla siebie :)



I jedne z niewielu kupionych rzeczy, to kosmetyki z DM (głównie Balea) które przywiozła mi koleżanka (jeden żel dała mi gratis ;) ) . Moje odwieczne pragnienie :D





To wszystko. Jak widzicie, niewiele sobie kupiłam, czego powodem był m.in Dzień Matki.  Grunt, że udało mi się wygrać kilka konkursów :D  

Pozdrawiam Was serdecznie i raz jeszcze zapraszam na fanpage klik :) .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .