Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 maja 2016

Wiosenny Haul

Cześć Kochani !

Witam po przerwie. Co u Was słychać? Jak spędzacie majówkę? Ja wczoraj z rodzicami byłam na grillu u kuzynki (który miał być u nas, ale niestety brakło węgla xD)  a potem , mimo że nie mieliśmy tego w planach, pojechaliśmy do Stalowej Woli na koncert Beaty Kozidrak. Zdjęciami się nie pochwalę, bo mam popsuty aparat w telefonie a nikt nie pomyślał żeby wziąć Olympusa :) Nawet fajnie było. A teraz się nudzę. Od środy zaczyna się wyprzedaż garażowa w GOKu więc pewnie się przejdę z kilkoma rzeczami. Nie ma to jak cały tydzień wolny :D

Zapraszam Was na haul z marca i kwietnia. Oczywiście pokażę tylko część rzeczy i postaram się nie przedłużać.





Oto zakupy z jednego z wypadów z koleżankami na zakupy:


Wkładki w metalowym opakowaniu, Rossmann, ok 5 zł

Taki tam składany ołówek z chińczyka za mniej niż 1zł

Gumka do włosów z chińczyka

Skarpetki ze sklepu Tifo, niestety słaba jakość

Opaska również ze sklepu Tifo

Kolczyki, też z Tifo ;)




Drugi wypad na zakupy:


Rozświetlacz z Wibo i róż z Lovely na  -49%

Żel pod prysznic Isana, ok 3zł

Niestety nie wszystko sfotografowałam. Tu jeszcze powinien znaleźć się słoiczek i bransoletka z Pepco. Jak zrobię zdjęcie to zedytuję post i dodam ;)



Wygrane:


Od Milkowelove, konkurs u Przede Wszystkim Kobieta na Fb

Jeden SH na FB organizuje konkursy, jak widać udało mi się ;) Skórzana kopertówka, chyba nowa.(Tydzień później wygrałam kurteczkę, sprzedałam)

Od Nataliette, z konkursu urodzinowego. Perfumy usta, próbki i peeling do ust :) .



Od Life Like a Butterfly do przetestowania



Wymiany:


Wymiana prywatna na grupie na Facebooku. M.in. 3 lakiery

Wymiana na DressCloud. :D








I tak poza tym:


Tak, to długopis. I na dodatek świeci.


W końcu stacjonarnie :) W Wispolu


To tak mniej więcej ;) Tymczasem zbieram fundusze na maj. Wczoraj na koncercie znalazłam 5 zł i 20gr. I bransoletkę mamy, haha :D Jak tam Wasze zakupy? Zaszalałyście w Rossmannie?
Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .