Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 lutego 2016

DIY-Mini toaletka z pudełka + wyniki rozdania !

Hej kochani ! 

Nareszcie zaczynam ferie :D Chociaż w sumie i tak miałam 2 tygodnie wolnego, bo chorowałam... W czasie choroby nie miałam za bardzo weny, dlatego tak mnie tu mało ostatnio... 
Dzisiaj mam dla Was drobne DIY, a na dole posta znajdziecie wyniki rozdania :)

Zapewne część z Was kojarzy stronę EverydayMe, która promuje produkty Procter&Gamble. Za pomocą tej strony można zostać ambasadorem i testować produkty znanych marek, m.in. Always, Lenor, Fairy, Head&Shoulders, Ariel itd. Istnieje też możliwość zamówienia próbek produktów. I właśnie niedawno dostałam próbkę kapsułek do prania, która przyszła w niewielkim, tekturowym pudełku
I post ten jest właśnie o tym, jak ja to pudełko wykorzystałam :)


Najpierw pomalowałam wierzch pudełka białą farbą akrylową. Musiałam poprawić kilka razy, aby zakryć napis.
Następnie, kiedy farba już wyschła, do ręki wzięłam permanentny czarny pisak i zaczęłam działać. Na ścianach pudełka wyczarowałam takie oto wzorki: (wybaczcie mi jakość zdjęć i ogólnie tło, moje miejsce pracy nigdy nie wygląda normalnie xD)





Początkowo myślałam o decoupage, ale nie miałam w domu ładnych serwetek. 
Takim wzorkiem pokryłam wszystkie ścianki pudełka, oprócz spodu.
Kolejnym krokiem było pomalowanie pudełka lakierem. Tak więc przy użyciu lakieru artystycznego nadałam pudełku połysk.

Ostatnim zadaniem było przyklejenie we wnętrzu pudełka, na jego pokrywie, niewielkiego lusterka. Miałam kiedyś takie byle jakie cienie nie wiadomo skąd, no i do tych cieni doklejone było lusterko, które odpadało. Więc je wydarłam :D I przykleiłam klejem Magic, o tak:




W taki oto sposób powstała mini toaletka. Nie da się do niej zbyt wiele włożyć, ale wystarcza miejsca na podstawowe kosmetyki jak podkład, puder, tusz, błyszczyk, pomadka. Przydaje się w podróży czy nawet na imprezie, kiedy nie mamy dostępu do lusterka gdy chcemy poprawić makijaż. I nie trzeba szukać wszystkiego po torebce :D

Co myślicie o tym pomyśle? Dajcie znać w komentarzach ;)

A teraz czas na wyniki Walentynkowego Rozdania :D 

Jeśli chcecie, obejrzyjcie filmik z losowania (losował mój brat):




Numerki losów i ich liczbę rozpisałam na kartce.Wylosowaliśmy nr 11. Osoba, do której przyporządkowany był ten numer to:
Sandra (Sandra Polaczek) 
Gratulacje Kochana! Zaraz napiszę  wiadomość z informacją o wygranej, na odpowiedź z adresem czekam 3 dni od wysłania maila ;)

Dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu. Jako nagrodę pocieszenia dostaniecie ode mnie kryształki na DressCloud :D

<3 <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jest on dla mnie motywacją do dalszej pracy ;) .